Digitaal klantenpanel Rijkswaterstaat

Het Digitaal klantenpanel van Rijkswaterstaat is dé kans om mee te denken over minder files, droge voeten, veiligheid op de weg en op het water, uitvoering van projecten en over heel veel andere zaken.

Het Digitaal klantenpanel Rijkswaterstaat is een online klankbord. Wij vragen bijvoorbeeld aan het publiek of de maatregelen die de organisatie neemt, voldoen aan de behoefte van de weg- en vaarweggebruiker. De uitkomsten van de enquêtes gebruikt Rijkswaterstaat voor concrete verbeteracties.

Waarover kunt u meedenken?

Rijkswaterstaat heeft meerdere panels voor verschillende regio's en onderwerpen. Hieronder staat een overzicht. Wilt u meedoen? Meld u dan aan door op een van de onderstaande panels te klikken.

Wat houdt deelname in?

  • Maximaal 6 keer per jaar ontvangt u via e-mail een vragenlijst die niet langer dan 5 minuten van uw tijd in beslag neemt.
  • De uiteenlopende vragen kunnen bijvoorbeeld gaan over projecten die uitgevoerd worden, over verkeersmaatregelen, veiligheid op weg en water, staat van de wegen en vaarwegen en informatievoorziening online en offline.
  • U krijgt een terugkoppeling van de enquête-uitslag en u krijgt te horen wat er gedaan wordt met de uitkomsten.
  • U kunt zich te allen tijde afmelden.

Gegevenswijzigen Toevoegen

Bent u al lid en wilt u uw gegevens veranderen of wilt u zich afmelden dan kan dit via de speciale pagina Klantenpanel Rijkwaterstaat.

Meer informatie

Bekijk de veelgestelde vragen over het Digitaal klantenpanel via het navigatiemenu, links op deze pagina. Voor overige vragen over het Digitaal klantenpanel kunt u contact opnemen met Rijkswaterstaat via het contactformulier, rechts onder deze pagina. Of u kunt bellen met de gratis Landelijke Informatielijn: 0800-8002.